-
ניתוח הרכב מכירות החנות, יחסית לחודש החולף ולתקופה המקבילה אשתקד
-
ניתוח מקורות ההגעה לחנות, כולל התרומה של כל אחד מהם לסך המכירות (Attribution)
-
ניתוח הרכב סל הקניות הממוצע (כמות מוצרים + שווי)
-
ניתוח יחסי ההמרה (הוספה לסל, צ׳קאאוט, רכישה)
-
בחינת אפקטיביות ערוצי הפרסום השונים שנעשה בהם שימוש
-
בחינת ערוצי ה- Retention (אימייל + סמס)
-
פילוח לקוחות (לקוחות חדשים מול חוזרים, לקוחות בסיכון, לקוחות עם דפוסי רכישה נמוכים מול גבוהים ועוד)
-
מעקב אחר התפתחות סל הקניות הממוצע (AOV) והערך הכולל ללקוח (LTV)
-
פילוח סיגמנטיאלי של המוצרים הנמכרים: הנמכרים ביותר, הצומחים ביותר, המוצרים ״הקרים״, הרווחיים ביותר ועוד
-
איתור איזורים להפחתת עלויות שוטפות באמצעות אוטומצייה
-
הגדרת Action Items לשיפור יחסי ההמרה
-
הגדרת Action Items להגדלת סל הקניות הממוצע
-
הגדרת Action Items לגיוון והגדלת מקורות התנועה לחנות
-
הגדרת Action Items להפחתת עלויות שוטפות