Q-Biz | eCommerce Agency | Shopify Experts | מומחי שופיפיי

הכרזות Unite 2018: מייל נטישה – מעכשיו ל-כ-ו-ל-ם

בשבוע שעבר נערך בטורונטו, קנדה, הכנס השנתי של שופיפיי. הכרזות רבות, חידושים רבים וכלים משמעותיים שיעזרו לכם למכור יותר בחנויות השופיפיי שלכם. בשבועות הקרובים נפרוש כאן את החידושים השונים.

במידה ואתם משתמשים בחבילה הבסיסית של שופיפיי, החבילה שעלותה $29 בחודש, נמנעה מכם היכולת להשתמש באחד הכלים החזקים ביותר של שופיפיי שהיו זמינים רק לחבילות היקרות יותר: שליחה אוטומטית של מייל נטישה ללקוחות.
לא עוד. מעתה, כל בעל חנות, יכול להשתמש במנגנון הקריטי הזה.

מחקרים רבים מראים שכ- 70% מהגולשים הנכנסים לצ׳קאאוט נוטשים. כן, קראתם נכון: 70%!!!

נטישה מוגדרת בשופיפיי כלקוח שהזין את כתובת האימייל והכתובת למשלוח במסך הראשון של הצ׳קאאוט, עבר למסך הבא (בחירת אמצעי משלוח) אך לא סיים את הרכישה.

הלקוחות הפוטנציאליים האלו הם הלקוחות שאתם חייבים, אבל פשוט חייבים, לעשות הכל על מנת להחזיר אותם: הם הגיעו לחנות שלכם, צפו במוצרים, הוסיפו מוצר לסל, עברו לסל הקניות, נכנסו לצ׳קאאוט, הזינו אימייל וכתובת אך לא סיימו את הרכישה. למה? סיבות רבות. יתכן שהיו בעבודה והבוס בדיוק נכנס, יתכן שדעתם הוסחה, יתכן שגילו עלויות משלוח לא צפויות או עלויות מיסוי לא צפויות. הסיבות האפשריות רבות. אך, עליכם להחזירם.

איך עושים זאת?

ראשית, נכנסים ל- Settings, Checkout ובאמצע העמוד מסמנים את האפשרות Automatically send abandoned checkout emails המופיעה מטה.

אתם תרצו לסמן גם את האפשרות של שליחה ל- Anyone who abandons checkout, וכן לבחור כמה זמן לאחר הנטישה לשלוח את המייל.

Q-Biz | eCommerce Agency | Shopify Experts | מומחי שופיפיי
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם. נא למלא את כל השדות:

לקוחותינו ממליצים